AllmäntDjurMänniskorNaturRedigering
RSS 2.0

M&J

Igår kväll for jag och mickan på lucia-firande. Vi flög våran kos efter en timma,
istället gick vi ner på ica och köpte Ben & Jerrys. Äckligt gott alltså.
Vi fortsatte ätandet, och hipsvips så åt vi chips. Gött vane, men jag har ont i magen idag.
Kvällen gick, jon kom och gick, mickan gick isäng och jag låg på en hård IKEA-soffa under ett täcke och var skitnervös och lite halvrädd. Jag hörde saker utanför lägenheten och inuti. Jag vet att hennes kaffemaskin har ett eget liv, men den här gången var det inte den som levde om. Läskigt vare, och inte nog med det!
Mickan gnisslade tänder i säkert en timma. Jag blev lite lätt irriterad och somnade vid 06.00 imorse. Jag var, och är ganska trött. Godnatt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback