AllmäntDjurMänniskorNaturRedigering
RSS 2.0

NYSTART

hallådär.
Mitt namn är då Julia Melin och är en nyfylld 19-åring från numera kalla norrland i en stad som heter Lycksele. Jag har startat denna blogg för att visa resten av världen mitt stora intresse, fotografi. Är ju ingen proffsfotograf precis, har väl tagit fram min gamla lilla kompakt-kamera då och då och försökt få till bra bilder, men har hållt på att fota "på riktigt" sen 1:an på gymnasiet. Det var då vi fick låna en riktig kamera (som jag såg det) , en Nikon D80 i samband med en fotokurs vi hade. Fick sen ha den till låns resten av gymnasiet. Men tillslut så fick jag ju lämna tillbaka den eftersom jag då tog studenten. Tappade då lusten att hålla på med bilder ett tag, men nu när jag har införskaffat mig en egen systemkamera så hoppas jag på att försöka återuppta mitt största och kanske enda intresse. Köpte en Nikon D3000 förra veckan, och hittills så är jag lika nöjd som fisken i vattnet!

Ska nu försöka hålla den här bloggen vid liv genom mina bilder.
Tänkte börja med att inviga den med en bild från en alldeles underbar konsert i örnsköldsvik i fredags. Varsågod, här är winnerbäck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback