AllmäntDjurMänniskorNaturRedigering
RSS 2.0

OH

Jag visste väl att det skulle bli såhär. Dom första dagarna är man aktiv & skriver oftare än oftast. Det avtar dock efter ett tag. Jag kan ju "glädja" mig med att jag har en anledning, jag har sovit den senaste veckan, när jag inte jobbat har jag sovit. och när jag jobbat så har jag haft lust att sova, och när jag varken har sovit eller jobbat så har jag inte orkat uppdatera. Känns lite meningslöst sådär. Jaja, lägger upp en bild idag, från ett gammalt så-kallat-photoshoot .. Nu känner jag mig duktigare. YES!



Har förresten haft en väldigt intressant diskussion med min gamla far ikväll om hur jag ska planera inför framtiden. Har ju haft tankar kring att skaffa egen lägenhet .. Det gillade inte han, så det kommer inte bli av, inte än iallafall. Istället ska jag satsa på att jobba, tjäna pengar & spara pengar, köpa en mercedes (OJA!) och sen ta tjänsledigt och gå skola innan jag gör något annat! Här är skolan/utbildningen som har fångat mitt intresse:
http://www.fotoskolan.com/utbildning.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback