AllmäntDjurMänniskorNaturRedigering
RSS 2.0

EMPTY MIND

Inspirationen har falnat, ännu en gång ..

Btw, jag kom in på Fridhems folkhögskola, nere i Svalöv.
Dock så måste jag tacka nej, mest pga att det var så nära inpå, börjar ju i januari ..
Sen är det väl avståndet, och att det bara var allmän profil med fotoinriktning.
Egentligen så var det väl hela paketet som gör att jag tackar nej..

Men den skolan jag ska söka till nu, får jag arbeta med foto hela dagarna och där tar jag mig längre, utbildningsmässigt. Sen börjar den utbildningen i Augusti.. Så då får jag mer tid att planera, tänka och spara pengar framför allt! Men det känns bra ändå! Jag får hålla på med det jag gillar bäst och utvecklas både som person och fotograf, i en vacker miljö! För en vacker dag ska jag synas i hollywood, på en såndär stor blinkande skylt. Faktiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback