AllmäntDjurMänniskorNaturRedigering
RSS 2.0

!"#¤%

Hade jag haft mer utrustning, t.ex stativ, ett eller ett par andra objektiv, lite olika reflexskärmar, en egen hemma-studio eller något liknande, så hade jag garanterat haft mer motivation till att fotografera. Jag försöker verkligen, men det är nått som är fel. Ska försöka åtgärda det där nån gång. Får försöka spara ihop lite pengar så jag kan förverkliga mina drömmar antar jag. Bjuder på en bild iaf, bara sådär..



Har kollat de olika förinställningarna i CS5, testade att lägga en ljusare svart-vit kontrast. Tyckte det blev ganska stämningsfullt!

Kommentarer
Postat av: Pallan

Jag köpte mitt stativ och fjärrutlösare på tvspelsweb.se , rätt billiga grejer där :) Har en del reflexskärmar.

2010-06-18 @ 07:35:09
URL: http://pallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback