AllmäntDjurMänniskorNaturRedigering
RSS 2.0

HUJJBARRA

Jag sticker snart iväg till Malmö, 10 dagar kvar, bara 10 dagar kvar ..
Jag är spänd, nervös och förväntansfull för vad som komma skall. Nog för att det är mycket att fixa här hemma innan jag kan dra iväg i januari, om jag nu kommer in på skolan. Men det känns som om det skulle vara värt det.

Kan ju även tala om (eftersom dethär är faktiskt en fotoblogg) att jag fick ett nytt fint objektiv i 20års-present! F1,8 35mm .....  Jag blev ganska nöjd, nu jäklar ska ja ta tag i mig själv och kameran och försöka göra nått av min talang ;)

Tyvärr har jag ingen test-bild från det nya objektivet att visa upp .. Alla testbilder jag tog blev skit, har inte riktigt lärt mig objektivet än. Men det kommer, det kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback