AllmäntDjurMänniskorNaturRedigering
RSS 2.0

GOOD

Har flyttat ner saker till mitt rum hos mamma och pappa idag.
Och det artar sig riktigt bra härnere ska ja be å få tala om!
Högre mysfaktor här, än där uppe iallafall! Jag trivs, ohgud va ja trivs!

Ha lite överseende med att jag inte hunnit arrangera bilden bättre.
Kläderna ligger spridda överallt, och det ser lite allmänt inzoomat ut.
Men hade bara 35mm objektivet till hands & så fanns det inte nog med utrymme att backa mer bakåt! Bakom lampan förresten, står min älskade hylla. Stor som ett as, så jag blir måttligt förvånad över att den inte syns.

Och soffan, den är ju stor som ett as den också, även fast den är liten. Tar upp ganska stort utrymme för att vara en liten soffa faktiskt. Men nu ska jag bara byta ut tv-bänken mot den jag har där uppe, och ta ner tvn, vilket jag har lejt min gode vän andreas att göra ;) för jag är lite för svag för det .. sen är det så gott som klart! Eller jajust .. Kläderna ska ner också ..
Och allt mitt smink ..  Och sen ska ju alla hyllor och tavlor upp?!
Fanå.









Kommentarer
Postat av: mic

michaela andersson hjälpte till.

2011-01-21 @ 01:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback