AllmäntDjurMänniskorNaturRedigering
RSS 2.0

SLEEPY THURSDAY

Goliat var lite trött idag, det utnyttjade jag till fullo.
Tur som jag har så bryr han sig inte ett dugg om jag är och flänger med kameran framför nosen på honom :) det tackar jag för!



'

och eftersom han är så söt, så fick han ligga och ta det lugnt i min soffa idag ..
Men! han måste tro att det är okej att ligga där varje dag(?!) det är det inte, bara då jag tilllåter!
Imorse vaknade jag upp av att han satt upp i soffan och glodde rakt på mig.
SÖTNOSPRUFFEVOFFEN! <3

Älskar mitt 35mm objektiv också, för den som undrar. Shitpommes.

Kommentarer
Postat av: elina

åh hihi sööt :D vad har du gjort idag ? ^^ kram

2011-02-03 @ 19:50:30
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback