AllmäntDjurMänniskorNaturRedigering
RSS 2.0

FARSAN

Har i uppgift att forska om en fotograf till fredagens fotolektion.  Jag valde att forska om Dave Hill, och tänkte därmed göra en egen version av hans sätt att jobba med bilder. Jag tyckte det blev rätt bra + att farsan ser galet cool ut. Lite som en maffiaboss.
Puss på pappa, puss på mamma, puss på johanna, puss på goliat.
Här är en bild av Dave Hill
Visstvisst, min bild är ju lååååångt ifrån samma arbetssätt som han har ..  Men trots det så tyckte jag att jag lyckades rätt bra iaf. Han är ju så sjukt bra på det han gör alltså!
Älskar lystern och ljuset i hans bilder. Det är något jag vill lära mig hantera!
psst .. Klicka på nedersta bilden för att komma till Dave Hills egna sida,
där ni kan kolla in mer av hans bilder.

Kommentarer
Postat av: Johanna

o puss på julle! Golle hälsar, lika så formfranskan och glastövarn! :)

2011-09-13 @ 21:01:00
URL: http://xjoohannax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback